top of page

HOME > SERVICE > VEEL GESTELDE VRAGEN OVER VOILA GIFTS AND MORE

  • Waar lees ik meer informatie over het verzenden van mijn Voilà gifts order?
    De veelgestelde vragen over verzenden bij Voilà gifts lees je hier.
  • Waar lees ik meer informatie over het retourneren van mijn Voilà gifts order?
    De veelgestelde vragen over retourneren bij Voilà gifts lees je hier.
  • Wat zijn de voorwaarden van de Voilà gifts kortingcodes?
    Alle kortingscodes zijn geldig tot en met de einddatum die bij de codes wordt vermeld. Kortingscodes zijn eenmalig te verzilveren. Je kunt geen kortingscodes inwisselen voor geld of laten bijschrijven op jouw saldo. Bestel je meer dan 1 artikel, dan verdelen we de korting in verhouding tot de prijs van de artikelen. Annuleer of retourneer je een artikel, dan vervalt de korting op dat artikel. Stuur je alles retour, dan vervalt de volledige korting. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken.
  • Kan ik via Voilà gifts een cadeau bezorgen?
    Ja, dat kan zeker! Dit kan met de Voilà gifts inpakservice. Je hoeft zelf alleen maar een leuk kadootje uit te kiezen en in je winkelmandje aan te geven dat het ingepakt mag worden. Ook kun je ervoor kiezen om er een kaartje bij te doen. Wil je een persoonlijke boodschap op het kaartje? Laat dan een tekstje achter en wij schrijven het voor je op het kaartje. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en je bent klaar. Lees op de inpakservice pagina alles over deze nieuwe service om een cadeau te laten bezorgen.
  • Welke algemene voorwaarden zijn van toepassing bij Voilà gifts winacties?
    De algemene actievoorwaarden van Voilà gifts winacties lees je hier.
  • Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?
    Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.
  • Kan ik via Voilà gifts achteraf betalen?
    Op dit moment is het nog niet mogelijk om achteraf te betalen.
  • Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?
    Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email. Zit hij niet in je ongewenste mail, neem dan contact met ons op.
  • Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
    Ja, dat kan, mits je dit direct telefonisch (06 30259749) of per mail (info@voila-gifts.nl) voor 14.00 uur aan geeft. Al onze pakketten worden namelijk om 15.00 uur aangeboden bij de vervoerder.
  • Wat is de levertijd?
    Bestellingen worden binnen 1-3 dagen verzonden*. Bestellingen die op zaterdag en zondag zijn geplaatst, worden de eerstvolgende werkdag verwerkt en verzonden. * Let op tijdens feestdagen, acties en lanceringen is het bij DHL, PostNL en Voilà gifts drukker dan normaal. Ondanks de drukte doen we er alles aan om jouw pakket zo snel mogelijk te verwerken en versturen. Houd er rekening mee dat het pakket later bij je aan kan komen dan dat je van ons gewend bent. Niet thuis tijdens de levering? Dan wordt het bij de buren afgeleverd, komen ze de volgende dag opnieuw, of wordt het afgegeven bij een afhaalpunt. Controleer hiervoor de Track & Trace code.
  • Verzendkosten
    De verzendkosten binnen Nederland zijn op voila-gifts.nl als volgt: Pakketpost: €6,95 Gratis bezorgd vanaf € 50,00.
  • Internationale zendingen
    Voilà gifts rekent binnen Belgie de volgende verzendkosten: Pakketpost: €8,95 Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.
  • Kadootjesservice
    Bestel je een verrassing voor iemand? Bij Voilà gifts kun je gebruikmaken van de inpakservice. Je hoeft zelf alleen maar een leuk kadootje uit te kiezen en in je winkelmandje aan te geven dat het als ingepakt mag worden. Ook kun je ervoor kiezen om er een kaartje bij te doen. Wil je een persoonlijke boodschap op het kaartje? Laat dan een tekstje achter en wij schrijven het voor je op het kaartje. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en je bent klaar. Lees op de inpakservice pagina alles over deze nieuwe service om een cadeau te laten bezorgen.
  • Hoe kan ik mijn bestelling - of een deel daarvan - retourneren?
    De veelgestelde vragen over retourneren bij Voilà gifts lees je hier.
  • Wat is de retourtermijn?
    Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 15 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen).
  • Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
    De kosten voor het terugsturen van je retour zijn voor eigen rekening. Terugsturen kan door een eigen gekozen verzendpartij.
  • Hoe kan ik mijn order retourneren?
    Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier (Deze is meegeleverd met uw bestelling) Bent u hem kwijt? Download deze dan hieronder. Stap 2: Zorg dat je ons retouradres op je pakketje hebt genoteerd Stap 3: Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij Stap 4: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben. *We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt. Retouradres: Voilà gifts and more, t.a.v. retouren, Jonkerveld 422, 5403 BP, Uden
  • Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt?
    Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben behandeld. Dit zal doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst zijn. Je ontvangt tussentijds een mail op het moment dat je retour in ontvangst is genomen bij ons. Indien van toepassing wordt het retourbedrag binnen ca. 3 werkdagen overgemaakt naar jouw bankrekening.
bottom of page